Fioletowa, szara, niebieska – taka będzie jesień i zima 2011. Nieodłącznym atrybutem na nadchodzące chłodniejsze dni – szalik. Niebanalnie zarzucony, owinięty wokół szyi lub opadający na ramiona – obowiązkowy element stylówy. Hot Oil, marka odzieży w stylu young casual, prezentuje najnowszą kolekcję Jesień/Zima 2011.
Ubrania Hot Oil, projektowane i adresowane do aktywnych, pełnych energii i fascynacji światem młodych ludzi, komponują się w oryginalne zestawienia o frapującym charakterze. Najnowsze propozycje marki na jesienne i zimowe dni opierają się na nietypowych dla tych pór roku kolorach: fiolecie, niebieskim, granacie, szarościach, zieleni i czerni.
- Szalik, szalik i jeszcze raz szalik. To on nada naszej stylówie to coś. Może być w tej samej tonacji co cały strój lub przeciwnie – przełamywać kompozycję zupełnie innym kolorem. Gładki, w kratę, z frędzlami lub bez, jedno- lub wielokolorowy, delikatny lub z wełny – musi być na każdej modnej szyi. To nie tylko ochrona przed chłodem, szalik tej jesieni i zimy nosimy wszędzie, nie tylko na dworze! –mówi Dominika Rytwińska, Brand Manager Wójcik Fashion Group, właściciela Hot Oil.
Wśród kilkunastu tematycznych propozycji składających się na kolekcję Jesień/Zima 2011 Hot Oil, znaleźć można zarówno rzeczy idealne do szkoły, jak i do aktywności poza nią, łącznie z ubraniami do uprawiania zimowych sportów. Świeże spojrzenie na młodzieżową modę, reprezentowane przez Hot Oil, charakteryzuje zawsze wysoka jakość i niepodważalny komfort noszenia spod znaku Wójcik Fashion Group, do której należy od 2009 roku.
Marka odzieży Hot Oil, reprezentuje styl young casual. Łączy modę z młodzieżowym luzem i kieruje kolekcje do młodzieży dynamicznej, wymagającej, ceniącej wygodę, otwartej na szybkie zmiany i odrobinę szaleństwa w stylu.
Ubrania marki Hot Oil powstają z myślą o dzieciach i młodzieży w wieku 7-14 lat.
###
Informacje o marce Hot Oil:
Hot Oil jest polską marką odzieży dziecięcej istniejącą na rynku od 2002 roku.
Od roku 2009 należy do wiodącego producenta ubrań dla dzieci w segmencie marek premium,
firmy Wójcik Fashion Group.
Hot Oil to znak ubrań w stylu young casual, który łączy styl wzorowany na dorosłych z młodzieżowym luzem. Modne i niepokorne w charakterze kolekcje charakteryzuje wysoka jakość i komfort użytkowania.
Hot Oil jest marką dla dzieci i młodzieży w wieku 7-14 lat.
Dla młodszych dzieci (0,5-7 lat) Wójcik Fashion Group od 1987 roku projektuje i produkuje ubrania pod marką Wójcik.
Zapraszamy do odwiedzenia stron: www.hotoil.pl oraz www.wojcik.com.pl
Internetowy sklep: http://www.wojcikonline.com/hotoil/index.php
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/tegoroczna-jesien-ubierze-nowe-kolory-i8230-szalik